Social Business Intelligence
Per fer un seguiment dels usuaris i les campanyes de màrqueting, els professionals estan amb el problema d'haver d'accedir a diverses eines analítiques en línia que no estan desenvolupades pensant en les necessitats individuals d'aquests professionals i sí en necessitats comunes, fent que només es pugui analitzar la informació de forma limitada.
Presentem la solució que proporciona la millor analítica de la seva Social Media, Sentiment Analysis, gestió de leads i campanyes ... SocialBI.
A més, fent aquest seguiment dels usuaris a través d'aquestes plataformes, la informació queda distribuïda i descentralitzada sense permetre l'encreuament de la mateixa.
Des de Stratebi hem barrejat el potencial de les eines BI gratuïtes i de codi obert amb les dades de diverses fonts d'internet:
(Facebook, Twitter, Blogs, Youtube, LinkedIn, Google Analytics, Comscore, Omniture...) per crear una solució totalment personalitzada que pugui respondre als més diversos indicadors de rendiment (KPIs) que el professional està volent analitzar a internet ia les xarxes socials, possibilitant poder barrejar i analitzar les dades des de diferents perspectives.
Aquesta eina d'analítica social donarà llibertat al professional per poder analitzar les dades des de diferents dimensions i requisits propis:
- ★ Analitzar els "m'agrades", "compartits", "comentaris" per informació dels usuaris: ciutat, universitat, esportista favorit, sèrie de tv ...
- ★ Analitzar el sentiment dels comentaris a Facebook, Twitter o en altres mitjans d'internet: què han dit de la companyia? Què han dit del nostre Hashtag?
- ★ Barrejar la informació dels clients de l'empresa que resideix al CRM de la mateixa amb les dades de xarxes socials. Amb això s'aconseguirà saber més dels clients i crear campanyes de màrqueting més dirigides als sectors.
- ★ Classificar les persones que estan interactuant amb les campanyes de màrqueting, Aquestes persones són dones que els agrada un esportista o són homes que prefereixen pel·lícules?
I molt més depenent dels indicadors que es vulguin analitzar!
Stratebi desenvolupa recursos visuals per explorar les dades sobre qualsevol tipus d'indicador. El professional podrà analitzar-ho amb dades de xarxes socials o internet fàcilment.
- Identificación efectiva de la visió del consumidor sobre los productos y servicios ofrecidos.- - Creación de ofertas personalizadas basadas en las demandas o gustos de los consumidores.
- - Integración con otras áreas de la empresa, optimitzant processos de qualitat, cobraments, producció i desenvolupaments.
- - Identificación de mejoras en productos y servicios.
- - Implementación de programas de satisfacción.
- - Creación de gráficos, informes y cubos analíticos.
- - Aumento de la visión de calidad de los servicios.
-
Mostres